TrueCombat
http://www.truecombatelite.com/forums/

psp/monster hunter freedom 2
http://www.truecombatelite.com/forums/viewtopic.php?f=36&t=1479
Page 1 of 2

Author:  Dragonathan [ Sat Apr 14, 2007 4:12 am ]
Post subject:  psp/monster hunter freedom 2

http://www.gametrailers.com/player.php? ... 3&type=wmv

look at the graphics, so horny ........................... :twisted:
psp ftw!! i heard rumors about psp2, that would be crazy!! psp2 prob going to have the same graphics the wii has, :lol:

Author:  8_Bit_Brad [ Sat Apr 14, 2007 7:40 am ]
Post subject: 

Christ, here we go again.

Author:  Dragonathan [ Sat Apr 14, 2007 8:12 am ]
Post subject: 

did i said something wrong?

Author:  8_Bit_Brad [ Sat Apr 14, 2007 10:18 am ]
Post subject: 

SONYFANBOY

did I say something wrong?

Author:  -ATHF-FryLock [ Sat Apr 14, 2007 2:07 pm ]
Post subject: 

He's not trash talking other systems like he used to have a habit of doing, so there is no need start shit.



However, because the PS2 version was to much of a common place hack and slash game, so I know I will that one.

Author:  Dragonathan [ Sat Apr 14, 2007 2:47 pm ]
Post subject: 

8_Bit_Brad wrote:
SONYFANBOY

did I say something wrong?


wow... i really dont know what i did, i just showed a psp game, and said that psp2 might have better graphics than wii, wow.......... wow............
xbox had better graphics than ps2 so what? just because someone is mentioning that doesnt make him a fanboy,

your childish remarks is really low lvl, u need to grow up,
i know your a nintendo fanboy, but 1 thing u shouldnt do, is take evrything as an insult when im mentioning a nintendo product, because thats just retarded,

and please look at yourself bfore even calling someone a fanboy,
because if your werent a fanboy, you wouldnt make such a big deal over a small minor irrelevant thing,

Author:  8_Bit_Brad [ Sat Apr 14, 2007 9:49 pm ]
Post subject: 

I'm sorry for jumping to conclusions. I'm not a fanboy by any means. I like all consoles and pc. I just think its funny how every time you post something about Sony, there is always something about Nintendo. And most of the time its a negative remark.
Also, that psp game doesn't look all that great(game play wise). Not to sure about graphics. Don't really follow the psp. I do like the 15 foot sword tho. Thats a good idea for a game like that.

Again I'm sorry

Author:  Evil_Muska [ Mon Apr 16, 2007 4:17 am ]
Post subject:  Re: psp/monster hunter freedom 2

Dragonathan wrote:
look at the graphics, so horny ...


This is where you lost me....

That's where you always lose me, when you say crap like that.... wtf dude? That's just creepy, and even if your joking.... it's still a pretty eyebrow-raising way to talk about a VIDEO GAME.... :?

Author:  Dragonathan [ Sat Apr 21, 2007 8:12 am ]
Post subject:  Re: psp/monster hunter freedom 2

lol... stop being over concerned about unnecessary things,
funny that i need to to explain something that was ment to be figuretively,

horny is like: cool, dope, sick ass, the shit, ect. ect.

http://www.urbandictionary.com <-- very handy for people from small town's :lol:

Author:  it [ Sat Apr 21, 2007 9:18 pm ]
Post subject: 

ahh, so you don't mean as in erection.

must be a european slang term. I've never heard it, and I live in the 3rd largest city in canada (by population)

Author:  -ATHF-FryLock [ Sat Apr 21, 2007 10:57 pm ]
Post subject: 

It's American slang as well. I call things sexy, hot, and they make me horny quite often. It's kinda like saying Halo 3 is sexy.

Author:  it [ Sat Apr 21, 2007 11:57 pm ]
Post subject: 

sexy maybe, but horny O.o

Author:  -ATHF-FryLock [ Tue Apr 24, 2007 2:29 am ]
Post subject: 

Here, lets put it this way. When you see a sexy game, don't cha just want to say, "Me so horny, me love you long time." Now I mean a really sexy game, one that makes Halo look like a common whore.

Author:  Evil_Muska [ Tue Apr 24, 2007 4:20 am ]
Post subject: 

-ATHF-FryLock wrote:
Here, lets put it this way. When you see a sexy game, don't cha just want to say, "Me so horny, me love you long time." Now I mean a really sexy game, one that makes Halo look like a common whore.


I can see using sexy to describe a game, but saying things like....

"It makes me so horny!"

or

"Sony gives me orgasms!"

is moving beyond my comfort zone.
At least if you were talking about women, it wouldn't be so disturbing (and sad).

Author:  Dragonathan [ Tue Apr 24, 2007 10:45 am ]
Post subject: 

yeah.............

i think it requires an average IQ to interpet those words as something that was ment figuretively,

Evil_Muska wrote:
At least if you were talking about women, it wouldn't be so disturbing (and sad).


well... at least its not as sad as posting a thread about how scared u are to approach a girl "cough" "cough"

Page 1 of 2 All times are UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/