TrueCombat
http://www.truecombatelite.com/forums/

I need Help!
http://www.truecombatelite.com/forums/viewtopic.php?f=29&t=1025
Page 1 of 2

Author:  Phixion11 [ Sat Sep 30, 2006 10:21 pm ]
Post subject:  I need Help!

Okay,

When I join a server, everything goes perfectly fine UNTILL the server starts spinning the Railhouse map on 0.49. While loading I get this message

Hunk_AllocateTempMemory: Failed on 524344

How can I fix this?

Author:  XenoKiLLer [ Sat Sep 30, 2006 10:54 pm ]
Post subject: 

We do not have a fix for that yet. Since we lost contact with TCENET, we cannot do anything about it. Please read the stickies before posting.

All you can do for now is to aviod those maps. If you have servers, select only the maps that dont crash. So far Railhouse and Snow are known to have those errors.

Author:  Phixion11 [ Sat Sep 30, 2006 11:52 pm ]
Post subject: 

Yeah,

I noticed that TCENET is down.. how come?

Author:  XenoKiLLer [ Sun Oct 01, 2006 12:17 am ]
Post subject: 

Explained in its own thread.

Author:  CoRrOsIvEaSsHoLe [ Sun Dec 17, 2006 2:02 am ]
Post subject:  I dont get it

ok im kinda sorta new at this and i cant figure out how u UPGRADE the 0.46 version to 0.47 and that to 0.48 its just confusing to me :?: :?: :?: :?: :?:

Author:  it [ Sun Dec 17, 2006 11:09 pm ]
Post subject: 

to upgrade .46 to .48, just grab the .48 patch.

Author:  Cope57 [ Mon Dec 18, 2006 7:29 am ]
Post subject: 

Avatar SIZE?

Author:  Dragonathan [ Mon Dec 18, 2006 11:50 am ]
Post subject:  Re: I dont get it

CoRrOsIvEaSsHoLe wrote:
ok im kinda sorta new at this and i cant figure out how u UPGRADE the 0.46 version to 0.47 and that to 0.48 its just confusing to me :?: :?: :?: :?: :?:


what!!??? 46, 47, 48 is freaking old why would you still want it?

0.49 is the next gen so use that.

and your avatar could be more smaller.

Author:  it [ Mon Dec 18, 2006 3:30 pm ]
Post subject:  Re: I dont get it

Dragonathan wrote:
CoRrOsIvEaSsHoLe wrote:
ok im kinda sorta new at this and i cant figure out how u UPGRADE the 0.46 version to 0.47 and that to 0.48 its just confusing to me :?: :?: :?: :?: :?:


what!!??? 46, 47, 48 is freaking old why would you still want it?

0.49 is the next gen so use that.

and your avatar could be more smaller.


a few reasons,
1. sniper/knife/pistol servers
2. lower system requirements
3. no letterbox

Author:  CoRrOsIvEaSsHoLe [ Mon Dec 18, 2006 6:40 pm ]
Post subject: 

the only reason i still have .46 is cause when i downloaded the full version of .49 it all worked out until i actually played the game. i could join games but it had to take like half an hour to downloads all the stuff for that 1 server.....so im just stickin to .46 for now :cry: :cry: :cry:

oh btw, i cant seem to upgrade to .48 still any other suggestions? :? :?

Author:  Dragonathan [ Mon Dec 18, 2006 7:02 pm ]
Post subject: 

evryone has the same problems with 0.49, yes the map load is slow and when you get in a server it laggs like crap, you just have to deal with it, i allready suggested to optimize the systems to the devs though, maybe it will be fixed in the next version,

Author:  CoRrOsIvEaSsHoLe [ Mon Dec 18, 2006 7:15 pm ]
Post subject: 

speakin of which when is the next version comin out? any idea?

Author:  it [ Mon Dec 18, 2006 8:40 pm ]
Post subject: 

the next patch should be here any time now.

Author:  CoRrOsIvEaSsHoLe [ Mon Dec 18, 2006 9:38 pm ]
Post subject: 

really cool and wat features r in it?

Author:  <TCF>Buschman [ Mon Dec 18, 2006 9:52 pm ]
Post subject: 

Read Coroner's blog: Here.

Page 1 of 2 All times are UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/